SELAMAT DATANG KE ULYA HEARTY COUTURE !

Saturday 25 May 2013

Anda Mengalami Masalah Kulit ?

Anda mengalami masalah kulit sensitif? Ruam? Gatal-gatal? Radang eczema? Jerawat di badan? Marilah saya perkenalkan kepada anda SABUN KETIAK atau nama eksklusifnya MARINE ESSENCE BEAUTY BAR

Marine Essence Beauty Bar dirumus khas untuk menyihatkan, melembutkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberi manfaat yang terbaik untuk kulit. Ia memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Lantas menjadikan kulit terasa semebut sutera apabila disentuh. Marine Essence Beauty Bar diinspirasikan daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan. Boleh juga digunakan setiap hari menggantikan sabun mandian anda.


(klik untuk perbesar imej)
Ia dihasilkan melalui bahan-bahan semulajadi iaitu:

Marine Essence Beauty Bar ternyata mampu merawat dan memulihkan kulit yang mempunyai masalah seperti:
  • Eczema
  • Ruam badan
  • Jerawat di bahagian badan
  • Leher berkerak
  • Celah ketiak dan celah-celah badan lain yang gelap
  • Perut hitam menjadi gelap lepas bersalin
  • Jeragat muka
  • Kulit kering
  • Parut kesan luka

Masih lagi tak percaya keberkesanannya? Baca sendiri testimoni pengguna-penggunanya!
Sejak beberapa bulan pregnant ni Sal tak boleh pakai full set PB, so alahan eczema pun datang balik setiap kali Sal pakai jam, brooch atau cincin. Pelik ye apa kena mengena PB dengan eczema? Eczema ni kan ada sangkut paut jugak dengan darah, bila pakai full set PB, asid darah dan toksin badan kita banyak dibuang keluar oleh sistem FIR PB jadi memang takde masalah eczema untuk Sal sepanjang pakai full set PB selama ni. Tapi Alhamdulillah lepas dua minggu rajin mandi dengan Marine Essence Beauty Bar ni, pergelangan lengan akibat bekas garu eczema tu makin cerah dan kurang dah masalah gatal-gatal lepas hari-hari bersabun dengan sabun ketiak ni.
-Salleha Roslan
Suatu hari tu, bibik terpakaikan anak-anak saya sabun Lifebouy, sampai naik merah-merah, kulit jadi kering and asyik gatal-gatal je. Saya tanye bibik tu, "Kenapa bibik pakaikan sabun ni?", dia jawab "Itu kan ada gambar budak-budak. Saya ingat untuk budak-budak, saya mau cubalah sabun baru, baunya wangi". Huhu, kesian anak-anakku tergaru-garu. Nasib baik ada Marine Essence Beauty Bar ni tau. Pakaikan sekali untuk anak-anak, terus hilang gatal-gatal mereka.
-Nurul Afzan Aini
Beberapa bulan lepas Alin tersalah pakai krim kat kaki Alin, masa tu kaki Alin bengkak dan ada urat timbul kat kaki. Akibat salah pakai krim, kulit Alin jadi burned (panas sangat sampai terbakar). Bila dah baik dari merah burned, terdapat kesan gelap kat kaki Alin, macam parut atau warna kulit sangat berbeza. So Alin try cari solution. Alin plan nak letak Vitamin E but bila baca produk company, Alin rasa nak cuba Sabun Marine Essence ni. Setelah pakai setiap hari, memang ada perubahan, kesan parut or gelap semakin kurang. Malah bawah ketiak Alin dah kurang gelap. :)
-Azlin Safena
Cubalah sekarang demi kulit yang lebih sihat dan cantik. Untuk info lanjut mengenai produk Marine Essence Beauty Bar ini, sila buka pautan PRODUCTS dan PRICE LIST!


♥USHZ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...