SELAMAT DATANG KE ULYA HEARTY COUTURE !

Thursday 13 February 2014

Kenapa, Bagaimana dan Untuk Apa?

Dah lebih setahun saya pilih untuk menggunakannya. Kalau dulu selalu teragak-agak untuk beli, tapi sekarang saya sangat bersyukur kerana dipertemukan dengannya. Tiada lagi keraguan. Sehinggakan kalau tak guna satu hari tu rasa tak semangat langsung nak buat kerja. Mesti kena guna tiap hari. Barulah rasa yakin dan anggun nak tampil depan semua orang!

Period pain, senggugut teruk, sakit belakang, slip disk, perut buncit kini tiada lagi. Alhamdulillah! Anda nak tahu apakah pilihan saya itu? Dah tentulah korset hebat dan bermutu tinggi PREMIUM BEAUTIFUL!




Kenapa saya memilih korset Premium Beautiful ni? Mari saya kongsikan testimonial saya sendiri kepada anda wanita-wanita hebat di luar sana!
  1. Ada FAR INFRARED RAYS (FIR) yang berfungsi melancarkan peredaran darah dalam badan kita secara normal, dan kesannya semua sistem dalam badan kita berfungsi dengan sangat baik. Malah terhindar daripada macam-macam jenis penyakit!
  2. Wah! Ada LIFETIME WARRANTY! Seumur hidup kalau rosak pun boleh repair dengan percuma. Memanglah berbaloi-baloi!
  3. Oh! Korset Premium Beautiful dapat pengiktirafan SUPERBRAND untuk lebih tiga tahun berturut-turut? Patutlah kajian kepuasan pelanggannya tertinggi berbanding korset-korset lain di pasaran!
  4. Eh? Ada pula pengiktirafan PAKAR TULANG BELAKANG KANADA! Wowww bukan senang tu nak dapat. Memang sangat baik untuk yang ada Slip Disk dan sakit tulang belakang walaupun daripada kecil. Bagusnya!
  5. Lagi! Korset Premium Beautiful memang sangat selesa, sebab ianya adalah CUSTOM MADE! Premium Beautiful kita adalah hak milik kita, ikut saiz badan kita, ikut bentuk tubuh kita. Lain orang lain pulak saiznya, jadi kalau kongsi pakai memanglah jadi tak selesa.
  6. Wow! Korset Premium Beautiful boleh dibayar secara ansuran! Jangan tak tahu, hanya SERENDAH RM70 SEBULAN, ianya adalah pelaburan yang berbaloi-baloi untuk kesihatan dan kecantikan kita!
  7. Fuhh dahsyatnya! Pakai korset Premium Beautiful secara PERCUMA SAMBIL MELANCONG pun boleh!
FREE CONSULTATION! FREE TRIAL! FREE DELIVERY!
PASTI TIADA CAJ TERSEMBUNYI!

Apa anda tunggu lagi? Hubungi saya sekarang untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk hebat ni!

ULYA : 013-6319648
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...